Nu ar det krig!!!!!!!

Om det ar natt jag hatar mest har i hela varlden sa ar det duvor a.k.a flygande rattor....

Idag sa gick vi pa moderna museet har i London, jag offrade mig for Jossan litegrann fast vissa saker var fina. I alla fall nar vi precis kommer ut sa skiter en duv javel i haret pa mig! Och tro det eller ej en milli sekund senare sa ar det en annan duva som skiter pa min jacka!

Jag sager bara en sak... UTROTA!

..................................................................

Men men... Idag har vi mest bara kollat pa lite olika grejer och shoppat... Tagit det lugnt eftersom vi anda har nagra dagar har.
Men nu vill jag bara hem och tvatta haret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0