Snor i floder och schitzofrena grannar

Ush jag har dragit på mig en förkylning igen.
Hela huvet känns förstoppat av snor, det är ingen ände på snor! Varför har man snor egentligen?

London var i alla fall toppen! Jag och Josse turistade loss på Londons gator, häpnades över priserna på Harrods och planerade hur vi skulle kunna förinta duvorna från vårplanet för all framtid. En helt vanlig girl trip;)

En sak är helt säker - vi är det bästa paret att säppa lös i London. Nada lokalsinne, linjer inställda, folk under tåg - ja allt för att göra det sådär extra svårt för oss! Men fram kom vi även om jag trodde jag skulle börja gråta i slutet när vi hade åkt tunnelbana i två och en halv timme!!! Dessutom våran Londonkarta såg ut som en såndär man målar i skolan och hade bara centrum delen vilket inte är bra när man ska ut i sydöstra delen.




Stället vi bodde på var ju för härligt! Haha! Har nog aldrig känt mig så vit som jag gjorde i det området - jag vet att det låter hemskt och det är inget illa menat men vi hamnade verkligen i segregerad del! Med en schitzofren granne som skrek inne i sitt rum och mummlade för sig själv i koridoren.... Näe, inte det hostellet igen..



Varför ska man ta kort på buckingham palace när det finns så mycket roligt runt omkring?:)

Näe, nu ska jag försöka sova och kurera min förkylning... Ha det bra därhemma i snön:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0