En bekännelse

Lottie har kommit in i kiss och bajsåldern och jag måste bekänna att det är ganska roligt! Haha! Det är nog som Ian sa häromdagen "Dom är lika illa båda av dom"  Kan inte hjälpa att när man umgås med en treåring kommer humorn ner på en treårings nivå.
Häromdagen satt vi och fikade och drack te (japp, Lottie dricker te) och satt och kommenterade en person med blått hår och diskuterade hur man kunde gå klädd så. Skapar jag ett litet monster? Haha! Jag brukar prata kläder, hår och smink med en treåring!:/ Men hon tycker ju det är kul!

Det roliga är att treåringar kan komma med så insiktsfulla kommentarer ibland. När vi satt och fikade så sa hon bara ut ur det blå "Jag önskar jag kunde laga mat sjäv och fråga dig vad du ville ha och äta och dricka Hanna" Eftertänksam....

Men allt är inte en dans på rosor, idag hatade hon mig och ville ha mamma - jag vill inte leka med dig idag Hanna! Hon fick ett riktigt utbrott och jag var trött så det hela resulterade i att jag hotade med att jag skulle åka tillbaka till sverige, hemskt jag vet men det fick tyst på henne.

tror ni jag förstör henne?:/ Jag antar att ingen kan vara perfekt, haha!



Kommentarer
Postat av: Linda

Vilken söt bild:D

2009-01-16 @ 21:50:34
URL: http://designyourself.se
Postat av: Hanna

tack:)

2009-01-16 @ 22:39:39
URL: http://hannawickberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0