Fördelen med att vara au pair

Var inne på min kompis Linneas blogg och såg en söt bild hon hade lagt ut på sig och sina grannar när dom kunde vart tre/fyra år. Det känns som en evighets sen men ändå inte - vart tar tiden vägen? När slutade jag leka med Barbie? Ibland är det hemskt kul att vara au pair för man får släppa fram barnet i sig och leka monster, kittlas, bada i barnpoolen.... Listan kan göras lång.....

Nu när jag var hemma över jul så hälsade jag på Linnea och hennes familj. Hennes mamma hade gjort en den mest gulliga sak, hon hade samlat ihop bilder på mig och mina syskon från dagistiden och gav dom till oss! Det var så himla kul att se! Jag tog även med bilderna till England så mitt au pair barn skulle få se hur jag såg ut när jag var liten, det var riktigt uppskattat!:)



sånt får man göra när man är liten, alltså stoppa hela handen med mumisg deg i munnen... Mumma...

Kommentarer
Postat av: Linnéa

haha så söt! kan du inte lägga upp bilden där du har guldlock-peruken? Jag hittade ett kort sen när jag också hade den peruken hahahaha. puss

2009-01-12 @ 10:44:15
URL: http://pila.blogg.se/
Postat av: Hanna

Tänkte det men den är ganska suddig, kan kanske lägga upp den ändå:)

2009-01-12 @ 22:52:15
URL: http://hannawickberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0