Gör som 2067 andra idag

starta en blogg! Herregud vilken inflation på bloggar det är säger jag som sitter här och skriver på min egna lite halvtaskiga ursäkt till blogg.

Men jag fotograferar inte dagen outfit

Jag käkar inte Ben och Jerrys i mängder

och jag lägger inte hundratals poose bilder på mig själv

..... DESSUTOM .... så stavar jag inte som en kratta och kan i alla fall formulera mig någorlunda bra.

Orsaken att jag stör mig är ju att jag fastnar i dom där trashbloggarna som Kissie, Kenza m.m... Brr.. Jag ryser av obehag!

Men ska jag tippsa er om en bra blogg som dessutom handlar om att bo utanför Sverige ska ni kika in på Marias blogg, den är vad jag kallar läsvärd.



Anyway... Nu har jag fått det ur systemet och jag ska berätta hur mitt lag "Kicked some bottoms" för att citera Joe.
Jodå, 25-5 25-7 25-9 till oss, standarden på volleybollen är inte på samma nivå som den är i sverige här på dom brittiska öarna. Men även om det var busenkelt kändes det skönt!:)

Efter matchen bar det av till puben (vad annars) där jag fortsatte mitt hälsosamma liv och köpte cola light men till vilken nytta... För efter puben käka jag, Alex och en kompis till henne pizza och banoffee paj, jag har inte ätit sen dess men känner mig fortfarande äckligt mätt!


En vacker (hoho) bild på mig efter att jag skadat tummen (IGEN) i tisdags, kan ni se vad glad jag är att återförenas med kylpåsen?

Nu ska jag läsa Brisingr och sedan sussa, Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0