Har ni hört om skillsmässa?

Det är tyst i huset, jag sitter och ser på tv med två sovande katter i ett tyst hus. Är barnvakt så sitter helt ensam och har full kontroll på tv dosan, allt skulle varit toppen om det inte var ett skitutbud på tv'n vilket gör att jag blev fast i Britains worst husband.

Jag blir verkligen chockad över att kvinnorna som är gifta med dessa män stannar! Männen sitter och jäser över i sina stolar, spelar fotboll och är på puben och anser helt öppenhjärtligt att kvinnan ska göra allt - precis allt i hemmet! Dom vet inte ens hur man sätter på diskmaskinen och tycker att parmiddag är väll ändå helt j*vla onödigt när man ändå ser sin frus feja varenda dag.

Skulle ni någonsin stanna hos en sån karl? En som aldrig skulle få för sig att göra något, köpa något för en person dom älskar?
Skillsmässa säger jag bara! Lämna honom till sitt öde och stå upp för er!


Nu ska jag vara elak och lägga ut en bild på en typisk britisk trash familj..

Nu har jag däremot upptäckt att city of angels började på sky.. Bye bye till sluskarna

Kommentarer
Postat av: Andreas Sjöström

Fina män, det ;)

2009-01-12 @ 23:47:04
URL: http://finest.se/sjostromer
Postat av: Hanna

Javisst är dom;)

2009-01-13 @ 01:02:01
URL: http://hannawickberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0