Tips från coachen....

Nope det blir inget skönhetstips men som ni kanske redan vet har jag födelsedag snart!!!:) Hela 21 bast ska jag fylla (vojne). Vet ni vad jag önskar mig (ni=familjen) en ny kamera, min börjar på att bli lite sleten efter ett hårt liv på Island och lite för många fester.

Ush det känns nästan jobbigt att säga så om en kamrat som vart med mig på så mycket...

Men men... En systemkamera är det jag vill ha, dom börjar ju på att gå ner kraftigt i pris och om alla går ihop så.. Bara ett litet tips från coachen!


Men! Jag kom att tänka på om jag verkligen ska sjunka så lågt att jag ger ut skönhetstips så måste uppmana alla som har problem med finnar (dom är ju lite jäkliga där på andra sidan östersjön) att lyfta på röven och masa sig iväg till The Body Shop. Väl där ska ni köpa tee tree oil stick, man applicerar oljan direkt på finnen och efter någon dag är den näst intill borta! Maaaagiskt! Jag har skaffat medlemskort på The Body Shop nu, 10% off på allt jag köper pluss en födelsedags present den månaden jag fyller år!! =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0