Lördag

Har precis vaknat upp men orkar inte pallra mig ur sängen...
Igår blev det Cardiff med Mintletsgänget men medans de lekte vi ngt nyöppnat softplay så gjorde jag stan. Den är mycket större än Bristol med ett stort slott mitt i smeten.
Om den var lika trevlig som Bristol vet jag inte, det var en massa människor som var antingen fulla eller höga, en man drog till och med tag i mig bara när vi passera varandra, det var hans sätt att flörta tydligen.

Det roliga var att när jag gick på gatan hörde jag en del människor som pratade ett lustigt språk, undrar vart dom kommer från tänkte jag när ljuset plötsligt gick upp - det måste ju vara Welsh!


Visst är det häftigt?

Idag ska jag hjälpa till med att förbereda för grillpartyt imorgon, senare på kvällen ska jag och Sofiee ha våran sista utgång i Bristol. Jag kommer sakna nattlivet i den här staden.

Just det ja! För er som inte vet än så hamnar jag i Umeå till hösten, natur-basår med inriktning jägmästare. Om jag har tur kanske jag kommer in som reserv på juridik i Örebro men söktrycket har ju varit helt löjligt högt på juridik i år.
Ume blir nog kul ;)

Nu ska jag kanske bege mig ut och springa!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hm, nej jag kan väl inte direkt säga att jag har koll på den sidan av fryken. Jag bor några mil utanför kil, mellan just kil och arvika. Högboda heter byn. Du kanske vet vart det är vem vcet? :)

2009-07-11 @ 19:17:27
URL: http://aclarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0