Onsdag

Idag är det bara två veckor kvar tills jag drar hem!!!! :) Ni ska bara veta hur mycket jag saknar er alla därhemma, jag tror nog inte ni kan förstå.
Även om jag har haft ett toppenår här så vill jag tillbaka nu.
Idag har jag fixat Lotties present, jag gjorde en fotobok åt henne på extrafilm så mamma, du kommer få en hemskickad någon gång i början av nästa vecka - sorry för det!

Annars har inte så mycket hänt idag, det blev en playdate med Annas små ungar Isabelle och Rosie så plask poolen var i fullt bruk. Jag är fortfarande snorig men jag ska försöka ge mig ut på en joggingrunda imorgon och Lou kom hem tidigt från poolen för hon var så snorig att hon inte kunde tryckutjämna. Är jag elak om jag önskar att hon är snorig i helgen så hon inte kan dyka = jag behöver inte ta hand hom Lottie = LEDIG HELG! Det är ju bara snor, hon mår inte illa av det.

Nej go vänner, nu ska jag sova. Imorgon väntar en heldag.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0