Tisdag

Nu kommer det äntligen en uppdatering! Jag har inte riktigt orkat om jag ska vara ärlig. Helgen var ok, jobbade hela tiden, har jobbat hela tiden i två veckor nu men hör och häpna - jag fick ledigt ikväll! Igentligen ska jag väll inte klaga för dom jobbar som dårar och behöver hjälp för dom försöker även hinna smälla upp en uteplats i trädgården i tid till min avskedsfest på söndag.

Igår så provpackade jag och jag tror jag ska komma undan med en stor väska plus handbagage plus min handväska med laptop i. Helt otroligt!
 
Livet rullar på, det börjar bli lite jobbigt för Lottie säger ungefär var femte minut att hon inte vill att jag ska åka till Sverige. Hon hänger sig fast vid mig, håller hand och ska kramas hela tiden. Det gör det ju bara värre att åka, visst är det skönt att veta att hon kommer sakna mig men det är svårt att göra henne ledsen.

Igår var jag i Bath också, shoppade lite och bara kollade runt med Lottie medans Lou satt hos frisören. Kommer ni ihåg att det var exakt det jag gjorde den första dagen jag var här? Det är som om cirkeln slöts :)
Jag köpte iaf trosor på rea, en klänning och mineralfoundation på the body shop. Hon fick mig riktigt såld tjejen som sålde det. Hon sminkade mig med mineralfondation och hade en primer under. Så jag gick ut därifrån med smink, sminkborste, primer och 30£ fattigare. Men jag fick 10£ rabatt!

Nej nu ska jag ner och kolla på tv och njuta av ledigheten.

Puss

Kommentarer
Postat av: Behm

hihi men nu är du ju snart i Sverige :D jag saknar de engelska butikerna :P annars e allt toppen :D

2009-07-08 @ 08:55:00
URL: http://copperglow.blogg.se/
Postat av: Anna

Jasså är du också från värmland? :)

2009-07-08 @ 11:41:50
URL: http://aclarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0