Another white trash experience

Idag har jag jobbat så det blev absolut inget chill men helt klart en ok dag ändå :) Vi drog iväg på bussen till Longwell green för att bada men poolen var inte tillgänglig förän halv tre så vi hade en och en halv timma (eller jag;)) på oss att shoppa lite. Blev en topp och ett par "boyfriend jeans" sååå otroligt sköna för min expanderande midja.

Efter det gick vi tillbaka till poolen för att hoppa i :)

När vi hade plaskat runt i dryga timman och skulle hoppa på bussen igen så fick vi sällskap av den typiska brittiska white trash familjen som också skulle på bussen. Mamma, pappa, mormor, fyra barn - 10,8,3 och några månader år gamla. En sån där familj där nästan alla saknar framtänder pga dålig tandhygien så att dom läspar när dom pratar, eller pratar - snarare skriker åt varandra. Dom kan inte föra en normal samtalston och på bussen (dom satt precis bakom oss) så slog dom treåringen x antal gånger för att han vägrade sitta ner. Tror fan det att killen blir uppkäftig när inte ens föräldrarna kan sköta sig och jag lovar att om tre år är tio åringen gravid. Jag kan sattsa pengar på det!

Typiskt Jeremy Kyle material...



Imorgon ska jag upp till Manchester för att stanna en natt, det är grillpartaj hos Lous mamma :)

Kommentarer
Postat av: Behm

Haha jaha så det va de här engelska white trash-programmet du snackat om lr ^^ haha herreguuud :P

2009-06-21 @ 13:11:42
URL: http://copperglow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0