Fredag

Hejsan! Förlåt för den dåliga uppdateringen, jag har bara inte orkat. Har känt mig allmänt nere och trött dom senaste dagarna men nu är det nya tag som gäller!
I helgen blir det "avskedsmiddag" för Carolin på lördagen och på söndag ska jag springa race for life tillsammans med Mintlets mammorna, det är bara 5 km men jag har faktiskt tränat ganska så bra och länge för det så jag hoppas på en bra tid :)

Annars händer det inte så mycket som händer, jag har jobbat som en tok den här veckan och Lottie har varit riktigt snäll och beskedlig ;)
Kan Bjuda på dagens outfit...





You gotta löööve this girl!!

Känner mig inte alls på topp, känner mig tjock ena stunden och andra stunden så orkar jag inte bry mig men jag antar att det bara är en svacka. Det här fick mig i alla fall att le idag SOL

Nej nu ska jag gå ner och sköta mitt jobb! Puss Å Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0