Helgen

Hejsan! Det är en oerhört sliten Hanna som rapporterar att hon sprungit 5 km i race for life idag på exakt 30 minuter utan att stanna! Woho!
Visst ser jag fit ut!!!! Haha (lägg märke till pösmunks magen)

Visst var det bra? Eller bra för att vara mig i alla fall, solen gassade och jag känner mig helt slutkörd nu så jag orkar knappt gå upp ur sängen - men det var det värt!
Jag sprang tillsammans med Anna (en av mintlets mammorna) och även om vi var för trötta för att prata medans vi sprang var det ändå skönt att ha någon att springa med som drog mig när jag var trött och vise versa.


Det var riktigt kul faktiskt, väldigt likt vårruset men mer rosa :)




Igår så hade vi en "avskedsmiddag" för Caroline som ska åka hem om två veckor! Kan inte fatta att tiden gått så fort! Vi var iaf vårat au pair gäng med Desirré, Perrine, Julia, Sofiee, Carolin och jag som åt på pizza express serverade av den mest tragiska mannen jag sett. Inte en glad min gjorde han och allt vi sa missuppfatta han så vi gick utan att betala ett enda öre i dricks - höhö=)
Efter det drog vi ner på stan och efter många om och men tog vi oss ett glas på V-shed innan vi gick in på Oceana där vi skulle klubba men nej tack! Inte att jag betalar 6£ för en drink! Det är ju Sverige priser så vi sket helt enekelt i allt, köpte digestive kex med choklad och drog hemmåt.


När vi satt och väntade på bussen så hände det en läskig sak helt plötsligt så kom det en kille med en ryggsäck springades som en idiot och höll på att springa in i oss. En sekund senare kom polisbilen med blåljus och han sprang i panik över huvudgatan nere i centrum så polisbilen tvärstannade och backade efter honom tills dom gav upp och fortsatte att köra lite längre fram så dom kunde vända (det är en väldigt bred refug mellan körbanorna).  Tre sekunder efter kom det en ridande polis, en pikétbuss, fyra polisbila + en massa poliser kom springandes. Det kändes lite läskigt för våran första reaktion var att han säkert stulit ngt men med det polispådraget börjar man ju undra...

Jaja, nu ska jag hugga in i kakorna som Sofiee lämnat här;) Tyvärr så verkar jag inte kunna lägga ut mer bilder för tillfället så dom kommer sen!

Kram!

Kommentarer
Postat av: sofiee

jag lämnade de med flit ;) diet du vet! haha fast börjar dock ångra mig! kakaaaa kakkaaaaa måpste ha kakaaa!

2009-06-14 @ 21:33:03
URL: http://plingo.blogg.se/
Postat av: Anonym

kan ju inte istta och äta kakor när man går på diet.... börjar dock ångra mig lite nu!

2009-06-14 @ 21:34:05
Postat av: Hanna

Kakorna är mina... My precious...

2009-06-14 @ 21:43:16
URL: http://hannawickberg.blogg.se/
Postat av: sofiee

du kan behålla kakorna. jag ska ha mina du vet vad!!! haha

2009-06-15 @ 09:24:44
URL: http://plingo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0