Intresseklubben antecknar

Och då lägger jag tid på sånt här trams ;)

Hur gammal är du om fem år? 26 :/
Vem var den sista du träffade? Lottie (dumpade henne nere på tv soffan)
Hur lång är du? 180 cm
Vilken var den senaste film du sett? Oj den här blir pinsam och jobbig... Hanna Montana the Movie
Vem ringde du senast? Min syster men hon svarade inte
Hur löd ditt senaste sms och till vem? Thnx for the bread! It was lush! xx till Rese
Vad är dagens planer? Kvällens planer är att slappa framför tv'n/datorn
Föredrar du att ringa eller skicka sms? Sms
Är dina föräldrar sambos, gifta eller skilda? Skilda
När såg du senast din mamma? hmm... Torsdagen den 16:e april
Vilken ögonfärg har du? Grön
När vaknade du idag? nio
Har du någon gång hittat en katt? Jepp det har jag faktiskt. Missan!Hittade henne i en gran när jag var 9-10 kanske? Sen adopterade hon oss.
Vilken är din favoritplats? Sjön aplungen en fin sommarkväll i nära vänners sällskap
Vilken plats föredrar du minst? Ett fuktigt tält
 Vart tror du att du befinner dig om tio år? Jag har skitit i allt vad studier heter och har en hästgård någonstans i USA, haha
Vad skrämde dig som barn? Vampyrer
Vem fick dig att skratta senast? Pappa
Är du för ung för att äga vinylskivor? Japp
Har du en stationär eller bärbar dator? En lappis
Sover du med eller utan kläder på dig? En sköööön pyjamas
Hur många kuddar har du i sängen? Två
Hur många landskap har du bott i? ett
Har du någon gång spytt på fyllan? Uja... Not nice not nice
Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor
Är du social? När jag har ork och lust
Vilken är din favorit glass? B&J cookie dough
Vad skulle du göra om du vann en miljon? Resa!!!
Tycker du om kina mat? Det slinker ner, friterat är gott!
Tycker du om kaffe? Dum fråga! Mitt blod består av 50% koffein
Vad dricker du till frukost? Kaffe
Sover du på någon särskild sida? Min säng är alldeles för liten
Kan du spela poker? Nope
Tycker du om att mysa? Om jag fick bestämma skulle mysdräkten sitta på 24/7
Är du en beroendemänniska? Kaffe = ja resten =nej
Känner du någon som har samma födelsedag som din? Nej
Vill du ha barn? Om sisodär 10 år för jag vill inte slänga iväg livet riktigt än
Kan du några andra språk än svenska? Qué?
Har du någonsin åkt ambulans? Ja (svårt fall av vinterkräksjuka) haha. En gång i framsätet när jossan svimma på McDonalds
Föredrar du havet eller en pool? Poooool!!!!
Vad spenderar du helst pengar på? Kläder
Äger du dyra smycken? Beror på om ´jag någonsin fått ngt dyrt men det tror jag inte
Har du någonsin testat narkotika? Proud to say NO
Vad var det senaste du stoppade i munnen? Tuggummi
Vem är den roligaste människan du känner? Alex
Välj ett är på din kropp. Öö va? Hmm, skar mig i ankeln när jag rakde mig för ett antal år sen, haha
Vad har du för rignsignal? Roland! "efter regnet kommer solsken..."
Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Kan jag aldrig tänka mig att mamma sparat
Flirtar du mycket? Det finns ingen som är sämre än jag på att flirta!
Vart togs din profilbild för din blogg? I mitt rum här i England
Kan du byta olja i bilen? Nej och har inte för avsikt att lära mig
Har du fått fortkörningsböter? Nej jag är bra på att bromsa i tid;)
Vad var den senaste bok du läste? The invisible wall
Läser du dagstidningen? Brukade göra det hemma men här har dom ingen, saknar det
Premenurerar du på en tidning? Nej
Dansar du i bilen? Självklart!'
Vilken radiostation lyssnade du på senast? BBC1
Vad var det du krafsade ner på ett papper senast? En lapp till Lou
När var du i kyrkan senast? Julottan
Vilka personer utmanar du? Alla som jag inte gillar för det här var oerhört tråkigt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0