Livet som au pair...

Ibland är man helt enkelt för snäll... Jag vet att jag har stora problem att säga nej och eftersom jag inte hade något inplanerat på lördag så hade jag ingen anledning till att säga nej för jobb heeela lördagen. Förstår ni vad mycket lättare jobbsituationen skulle va om jag inte bodde på jobbet?!

Å vad jag längtar efter att börja plugga! Jag börjar bli riktigt rastlös efter intagningsbeskedet nu!!!=)

Det händer inte så mkt i mitt lilla au pair liv för tillfället mer än att jag har lite svårigheter att gå eftersom jag har skavsår under fötterna som börjar på att bli lite inflamerade, jag ser ut som en pigvin när jag går ;) En sak som jag ska investera i är ett par nya joggingskor. Jag funderar på att dra ner på stan på fredag för det finns en butik som filmar en när man springer på ett löpband och hjälper att hitta dom rätta skorna. MIna gamla joggingskor håller på att falla sönder nu och det var dom som gav mig skoskaven så bort med dom!

Nu måste jag kissa - bråttom!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0