Midsommarbullar

I ett anfall av hemlängtan och ångest över att jag inte kan vara hemma och fira midsommar så stegade jag iväg till Sainsburys för att köpa vetemjöl, mjölk, kanel m.m för att baka kanelbullar! Kan man inte vara i Sverige så får jag ta Sverige hit!

Så istället för att parta som en idiot eller köpa nya joggingskor så har jag bakat en massa kanelbullar med vit chocklad på toppen (det finns inte pärlsocker här).
Men det var gott ändå :p


mums

Och nu känner jag mig som en uppblåst elefant med magknip....



Bara 25 dagar kvar tills jag kommer hem!!!

Föresten, om det är någon som funderar på att flytta till Göteborg i augusti för att plugga eller jobba så behöver jag en rumskompis! Jag har fått tag på en lägenhet med två sovrum bara 15 min med cykel från universitet. Så om du känner att du skulle kunna stå ut med mig i minst ett år iaf hör av dig!;)

Kommentarer
Postat av: sofiee

jag täker på dig här i sweeden. jag är typ fortfarande kalas. varit uppe hela natten!!

2009-06-20 @ 10:51:28
Postat av: Behm

Har du kommit in i GBG??

2009-06-20 @ 17:32:25
URL: http://copperglow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0