Tisdag

Jag är nyss hemkommen från en volleybollträning med City of Bristol, jepp ni läste rätt - jag förådde min klubb;) Dom behövde lite extra spelare till dagens träning så jag ställde upp. Visserligen så spelar dom i national leauge men dom var en trevlig bunt med spelare :)
Det började sådär för mig men ganska snabbt så skulle vi smasha vilket är min starka sida och tränaren var helt salig :D Haha! Jag kan sattsa 1000 kr på att han var bög, tysk var han också, hur rolig som helst och hans kommentar var "jag tror du blir farlig när du har fått värma upp" .

Sen kan det vara lite farligt att spela med riktigt bra spelare, man kan till exempel få en riktig dunderserv rakt i huvudet och se stjärnor efter det. Jag känner mig fortfarande lite yr :)

I slutet av träningen så frågade Uli (tränaren) vad han behövde göra för att få mig att byta klubb, han blev ganska så besviken när jag sa att jag åker hem om tre veckor "We are the sadest team in Bristol now because of that", så himla söt!!!!

Nej, nu ska jag sova och imorgon ska jag äntligen åka iväg och köpa nya joggingskor :D

Godnatt
xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0