Blääää...

Har alldeles för mycket volleyboll den här veckan! Tre, ja TRE matcher på fyra dagar. Visst det kunde ju vart kul om ligan vi spela i var någorlunda bra men det är ju mest bara att åka och spöa dom andra så vi får det gjort. Jag vet att det låter kaxigt men så är det.

Det mest irriterande är ju ändå match klockan nio på morgonen söndag morgon. Jag ska ut lördag kväll... Om jag kommer hem klockan 4 på natten måste jag gå upp åtminstone kvart i åtta det blir alltså tre timmars sömn ungefär. Ska jag säga att jag inte kan på söndag?
Kommer få dåligt samvete men det är inte många gånger jag smitit... Hmm....


Notera ispåsen på min tumme (det är så matcherna brukar sluta för mig)...

Jag får sova på saken!

Kommentarer
Postat av: Behm

Haha vad kom du fram till nu då ^^?

2009-03-12 @ 10:25:55
URL: http://copperglow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0