Ibland är det bra att få lätta på bröstet

Här är det fortfarande solsken på agendan, förhoppningsvis ridning och kanske en konsert ikväll (Nalis pojkvän som spelar). Livet känns bra igen, har känt mig nere ett tag och nästan utarbetad men nu har jag haft ett snack med Lou och Ian och allt känns mycket bättre!

Ni vet ju att jag inte är den bästa på att få tummen ur bakdelen och faktiskt prata om problem men nu gjorde jag det och kände mig stolt!
Det största problemet har varit att jag känner mig uttråkad när jag jobbar, jag är van att komma någonstans och arbeta mot något mål men det känns verkligen som om jag står still och bara stampar. Lou sa att hon verkligen förstår mig och att jag kan göra saker som jag tycker är kul och ta med mig Lottie, allt behöver inte vara för Lottie.

Andra problemet är att jag verkligen känner mig utarbetad ibland. Jag har verkligen inte tänkt på det men jag jobbar så mycket mer än andra au pairer på grund av det hektiska jobb som Ian och Lou har - det är ingen som tänkt på det. Efter att jag nämnt det igår så sa Ian det att han fick sig en tankeställare och verkligen insåg att jag inte direkt haft ledigt förutom den gången jag åkte hem över jul. Deras "semestrar" är dykresorna och då jobbar ju faktiskt jag. Men eftersom vi alla är lite halv arbetsnarkomaner är det ingen som tänkt på det så jag kan ju inte skylla på dom - jag har ju haft kul också!

Det värsta är att det verkade som om jag gav dom väldigt dåligt samvete igår och det var ju verkligen inte meningen!
Men nu är det ur världen iaf!:) Och har fått strikta order att bli mindre svensk när det gäller att visa känslor!

Nu är det ju snart påsk också! Det ska vi fira uppe hos Lou's mamma i Manchester, blir nog mysigt:) Gillar påsk - chocklad liksom:p

Nää... Nu ska jag nog skicka iväg ett sms till Cloé och höra om vi ska rida eller inte!

Kram!

Kommentarer
Postat av: Behm

Vilken tur att du fick dig ett snack ^^ kan va skönt å reda ut lite så känns d förhoppningsvis bättre...å blir bättre :)

2009-03-22 @ 21:34:53
URL: http://copperglow.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vill du vinna en ny mobil?

2009-03-22 @ 21:49:40
URL: http://click.double.net/?25669;188;10613

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0