Jag föll för trycket

Jag blev bjuden på en avslutningsbal för universitetet av en kompis (Ja det är bara en kompis mamma) hade dock vääääldigt svårt att bestämma mig för är det något som är stora skräcken för mig så är det formella fester med formella kläder!:/ Men det känndes ju också väldigt taskigt att tacka nej så dom senaste dagarna har jag försökt att komma på någon vit lögn men ljuga är också någonting jag är väldigt dålig på.

Efter mycket tjat (speciellt från Lou) så gav jag upp, jag föll för grupptrycket och tackade ja. Detta betyder alltså att jag kommer ha ont i magen ända fram till den 30:e maj för den där jäkla klänningen, håret och sist men absolut iiiinte minst SKORNA (brrrr)....

Ni som inte bor i jeans och har lite koll - vad menas med dresscode frack?

Kommentarer
Postat av: Behm

Ååå jag kanbyta med dig :D Me love that sort of things!! :D

2009-03-07 @ 12:25:52
URL: http://copperglow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0