Nån som vill med?

Råkade se på Aftonbladet att Brittan (Britney Spears) ska spela i London i början av juni - även om det nästan tar emot så gillar jag hennes låtar och jag veeeet att några av er hemma gör det också *host* Jonna *host* Johanna...;)

Skulle va ganska coolt att gå på en så stor konsert/show:)

Eller så kanske det finns några Britney fans hemma eller i England som vill komma ut ur garderobe och följa med?:P

Kan ju kombinera det med en partyhelg utanför sohos gränser denna gång:p


Kommentarer
Postat av: Behm

Jag e på!!! Även om jag inte är så förtjust i henne som person ^^

Förresten blir det bio nästa lördag i Bristol?

2009-03-08 @ 11:54:26
URL: http://copperglow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0