Ooops #2

Ibland är jag ett klantarsel i stora propotioner som när man läser fel datum på en födelsedags inbjudan - hehe - börjar jag bli senil?
Jag gick till baren där den skulle va men nope, ingen fest där.. Oooops va 17 april, hur har jag fått in det i mitt huvud att det var nu på fredag? Jaja... Haha!
Jag visste ju att Carolin och Sofie var ute och klubbade inte alls långt från där jag var så jag joinade dom istället på oceania.
Där shakade vi loss på dansgolvet reykjavik till aldeles för billig alkohol:)

Vi pratade ju också med en massa människor - gissa vad jag fick höra? "Nooo, you're not Swedish, you're Irish"

Jag svarade, jag hatar dig nu medan dom andra skrattade så dom nästan grät. MEN jag är i alla fall inte värre än Carolin som fick höra att hon var från Wales - hehe:)

Min kväll var tänkt att vara ganska lugn, jag menar födelsedagskalas och allt men så blev det inte, inte för att vi parta med fullt ös igår.

 Nu ska jag ner och käka frukost sen ska jag ner och möta tjejerna för ikväll blir det ännu en utgång!:p

XXX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0