Slappa dag....

Idag sov jag till tio, sköööönt efter att ha gått upp halv åtta båda helgdagarna för jag var tvungen att jobba:/ Lottie har krypit ner i min säng halv åtta på morgonen och sagt "gommorron Hanna, jag är huuuungrig!! Men vakna då!! Hanna jag har tråååkigt!!!"

Jag har bara grymtat något ohörbart till svar...


The Dream Team!

Har i alla fall haft lediga kvällar så på fredag kväll såg jag på bio (watchmen) tillsammans med en fransk au pair som jag träffade förra veckan.


Lördag såg jag på dom två första deltävlingarna av melodifestivale
n på datorn med ett paket ben & jerrys glass som sällskap.

Söndag var det middag med familjen på en pub. Sunday roast, jag gillar att engelsmän håller hårt i traditionen att äta söndagsmiddag med familj och vänner. Men trerätters blev för mycket.... Jag tror allvarligt att jag aldrig varit så proppmätt i hela mitt liv. Jag lovar, det var ren smärta - jag hade allvarligt kramp i magen och trodde jag skulle dö. Jag är verkligen som en häst (Misty) som inte fattar när det tar stopp, allt är ju så himla gott! Men om jag ska jämföra smärtan igår så var det nog jämförligt med kolik:/ När ska jag bli vuxen och lära mig när dte är stopp?


Jag och damen nedanför har nog ganska liknande matvanor


Efter brakmåltiden så åkte jag ner till centrum och tog två drinkar med Mathilda och satt och prata lite allmän skit:) Preskriberade saker.

Men idag har som sagt var vart en slapp dag. Har gjort lite nödvändig shopping (bodylotion, vitaminer, täckstift,....) och fikat. Har även läst en del i boken Hemlös som mamma gav mig - höll nästan på att börja grina på bussen! Vilka livsöden det finns och jag säger bara en sak KNARK ÄR BAJS! Bara så att ni vet...

Ikväll ska jag kolla in lite mer melodifestivaler:P Hoppas ni haft en bra dag!

Ps. Dom flashiga bilderna kommer från ett nytt program som jag hämtat. Sitter och leker lite;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0