Att inte rösta är att spotta på den fredskamp som andra människor runt om i världen slåss och dör för, varje dag.

Nu har jag beställt material för att poströsta inför EP valet. Jag börjar känna mig nervös inför valet, inte för att rösta men för Marie. Hon har ju verkligen en chans att komma in i EP, det känns så stort men det krävs 12 000 röster - ska hon klara det?!

Jag har bjudit in alla mina facebook vänner till facebook gruppen "Marie till Bryssel nu" och jag blev förvånad över hur många som gick med! Tack för stöttningen :)
Det känns bra att jag kan göra någonting i alla fall härifrån England, jag har även visat Sofiee hur man gör för att få poströstningsmaterial efter att ha fått assistans från Carolin.

Rubriken lånade jag från min vän Linnea som i sin tur tog den från ovanstående facebook grupp. Ärligt talat skiter jag i vad ni röstar på så länge det inte är ett parti med odemokratiska värderingar som Sverigedemokraterna.


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Du ska rösta en då? Så bra!!

2009-05-13 @ 17:56:20
URL: http://pila.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jepp, det fixade sig:)

2009-05-13 @ 20:46:00
URL: http://hannawickberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0