Uppdate

Hejsan, hoppas helgen vart bra! :)

Nu sitter jag i Plymouth, har precis kommit in fran en dagstur till havet och i brist pa annat sa tankte jag att jag uppdaterar er om hur den omtalande balen var.

Hela grejen var helt enormt stor, dom hade salt ungefar 3000 biljetter och det tog plats ute i ol talt, inne pa klubbar och utomhus scener. Dom hade aven karuseller som var gratis!!! Wiiie :)
Hela nio timmar spenderade vi dar, alltsa nio timmar i klanning och satan vad jag fros! Men jag kan anda saga att jag gillade det.

+ Karuseller
+ 1,90 £ per drink
+ Headphone disco (helt sjukt, man far ett par horlurar med tva alika kanaler med alika musik, typ rnb och indie. Sen dansar man och sjunger som en idiot - det roliga ar att ta av sig horlurarna och hora alla sjunga for utan horlurara ingen musik)

- Kallt!
- Klanning

Klantig som jag var sa glomde jag kameran men jag far bilder av Matt som jag lagger upp senare :)

Summan av kardemumman, det var helt klart en upplevelse att ga pa student graduation ball i England ;)
Fast jag masete saga, det ar en helt annan grej att ga ut ensam tjej i ett grabbgang, kul men man blir trott pa dom efter ett tag!
Jag fick bokstavligen dra dom ut i det fina vadret idag, dom satt och spelade worms till klockan 2!! Tack gud att jag foddes som kvinna!

Nu ska jag snart hoppa pa taget som tar mig tillbaka till Bristol (hall tummarna att jag inte somnar och hamnar i Edingburgh) och fa en god natts somn inte i en soffa och inte med en snarkande hardracker i samma rum.

Cheers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0