Yay!

Vädret här på andra sidan pölen är toppen och ska vara toppen resten av helgen (jag kanske får färg?!), GI is still going strong även om jag föll för chips frestelsen idag och träningen fortgår. Imorgon tror jag att jag ska stå på vågen för första gången på flera veckor, jag förväntar mig inte underverk men det ska bli spännande!

Lyssnar även på ett av dom bättre soundtracken . Twilight, riktigt bra!


Så bra låt!

Summan av kardemumman - Hanna is on the top!

Det enda jobbiga är att jag börjar inse att jag faktiskt snart sa åka hem, det är bara 56 dagar kvar i England och varje gång jag tänker på det så bara blir det en stor klump i magen. Missförstå mig inte alla hemma, jag saknar er som en tok men England har blivit lite som ett andra hem, jag börjar vänja mig vid folket, kulturen och jag har fått vänner här.
Lottie har också börjat förstå att jag snart ska åka och klänger sig fast som bara den, kramar mig 511 gånger om dagen, säger att det hon gillar bäst här i värlend är att krama mig, säger att hon alltid kommer att älska mig och sakna mig. Varför kan hon inte vara en idiot unge istället så allt skulle bli så mycket enklare? Why!!!?
Jag är så otroligt dålig på farväl, jag kan se mig själv där om åtta veckor på väg till flygplatsen helt svullen och röd i ansiktet av gråt, känslan jag hade när jag lämnade Island vill jag inte uppleva igen - därför bävar jag.



Halloween förra året

Men det är ju fortfarande 8 veckor kvar :)

På tal om något helt annat, ni som använder "blogg.se" för era bloggar kan se min storasyster uppe i headern, en liten bild på en mörkhårig tjej och texten handlar om baltic pride =) Ja, jag är stolt ;)

Imorgon åker Ian upp till North tumberland vilket betyder mer jobb (igen) för mig:/ Lou skulle egetligen ha åkt upp på lördagen men råkade av misstag boka flyg för nästa helg istället (jag ska inte skratta för det är ngt jag lika gärna kunde ha gjort) och det kostar 180£ att omboka flyget!!! Om hon skulle köpa biljett för henne och Lottie för den här helgen skulle det kosta 200£.
Så tjejer, det blir en lugn förfest hemma hos mig och ni slipper bråka om vem som ska sova i Lotties säng för ni får trängas på en luftmadrass inne i mitt rum.
Men Syndicate är fortfarande på även om det inte blir ff


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0