Ur gängorna

Helt otroligt vilken dålig uppdatering det har varit här men jag har varit helt ur gängorna med problem att sova, stress över matten och volleybollen pluss att vi bara har cirkus 3 timmars solsken här uppe nu. Det är inte en bra kombo för Hanna som har en tendens att bli lite depp under vintern.
Igårnatt vaknade jag klockan 2 med jordens hjärtklappning och låg och tänkte på derivator, logaritmer och annan skit. Inte förens kl 5 kunde jag somna. Jag vaknade klockan kvart över nio (matten började kl halv nio) så det var bara att rusa till skolan och jag måste ha sett helt förstörd ut för jag fick tre spontana kramar av underbara vänner under dagen.
Men igårkväll så stack jag ut och sprang en halvmil för att bli trött och det hjälpte, jag somnade strax efter tio och vakande strax före elva idag, 13 timmars sömn och det var helt underbart!

Nu tar jag en paus i mattepluggandet som går så mkt bättre idag med sömn i systemet. Sen ska jag iväg till ica maxi och handla lite + besöka systemet, i nästa paus kanske jag lägger upp lite bilder från stockholm:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0