En lättnads suck

Jag får ge blod, ni kanske kom ihåg att jag gick iväg och tog prov för framtida blodgivning? ALLA då menar jag verkligen alla fick sitt svar ungefär två veckor före mig så min hjärna började gå på högvarv, tänk om jag är sjuk, tänk om jag har hiv???!!! Usch trodde ett tag att jag skulle dö men idag kom svaret, allt är grönt och på onsdag ska jag ge blod!:) Tänk att jag är så glad för något jag riktigt fasar för egentligen.

Sitter hemma och äter lunch, tänkte strunta i att gå tillbaka till skolan för nästa biologilektion men jag är så himla trött idag att jag bara inte orkar höra på victorias monotona föreläsningar.

Så nu i eftermiddag blir det plugg och tvätt.

Föresten, tog lite bilder idag av teknikarnas "ppehållsrum";)

Filippa och Elina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0