Goooood morning Umeå

Vädret är på topp, jag är utvilad och matteboken ligger och bara väntar på att jag ska öppna den. För trotts det fina vädret och trots att det är lördag så är det plugg som gäller, på onsdag är det dugga... Yeiy - not.



Vill inte, vill inte, vill inte!


Men vill jag klara kursen så är det bara att bita ihop även fast jag fortfarande inte fattar varför man ska använda "e" i derivatan.

Så dagens planer:

* Plugg i tills nu i eftermiddag
* Dra till IKSU för att frigöra lite aggresioner som matten kan medföra
* Handla, för så liiite pengar som möjligt (jag ska se hur lite jag kan leva på tills nästa CSN)
* Dra hem till Ewelina? Måste utnyttja hennes mattekunniga pojkvän. Betalningen? Ewelina får låna min biologibok över helgen
* Kvällen = Belöningen, en stooooor godispåse!

Hoppas alla andra har en bättre lördag framför sig;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0