Dagens kick

Som student kan man få dagens kick av att kolla bankkontot - Hur fattig är jag??
Igår blev det ju som sagt lite shopping och utekväll och det tär ju på mitt stackars konto.

Gårdagen var jättekul! Elina (en super go tjej från klassen) tittade förbi och vi cyklade tillsammans ner på stan för att festa hos filippa. Hos Filippa var det party stämmning och en massa skönt folk- det gillar vi!:) Jag måste säga att jag gillar verkligen klassen jag går i just nu, alla kommer bra överens och dom allra flesta bjuder på sig själv.

Jao jao, ikväll blir det utgång igen med Malin och hennes kompis Emelie (studentlivet är bra hårt ibland) men innan dess ska jag försöka städa lite, plugga lite och kanske tvätta lite, jag måste bara vakna först!

Föresten en kommentar av en norsk dietist som sa att det är inte "farligt" med kaffe, yeiy!!!!! She made my day



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0