En sån där dag...

Jag vaknade helt enkelt upp på fel sida idag, eller så kanske det berodde på bristen av kaffe..?? Jag lyssnade nämligen på ett råd igår som jag inte skulle ha lyssnat på.
En klasskamrat till mig sa nämligen att mitt stora intag av Kaffe gör att jag inte får i mig alla vitamniner jag behöver. Oj sa jag och tänkte imorse att jag skippar kaffet och bara dricker min vitamnindryck (ni vet sånna där brus tabletter). Det skulle jag inte ha gjort.

Första lektionen var matte och jag trodde jag skulle börja grina, så trött var jag och eftersom jag inte fattade något blev jag helt tårögd och arg. Sen på luchen fick han defenetift höra vad han gjort mot mig och att jag aldrig mer skulle lyssna på hans råd! Summan av kardemumman, dom fick sig ett gott skratt.

Imorgon blir det myyyyycket kaffe. Sen direkt efter skolan är det volleybollträning.

Ikväll så skiter jag i vad allt vad plugg heter - jag pallar det inte.

Kommentarer
Postat av: Linn Tee

Jeg tror du får i deg nok vitaminer allikevel jeg! :) Hvis ikke kan du bare ta en multivitamin og fortsette å drikke kaffe!



Hilsen dietisten :)

2009-09-18 @ 08:50:30
URL: http://dorstokkmila.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0