Ett infall

Idag fick jag ett infall, inte av dom vanliga slagen utan ett infall att jag ska ge blod. Emma och Linda från klassen skulle under lunchen gå och testa sig för blodgivning och Filippa lyckades övertala mig att det var det rätta att göra:/ Vojne, i slutändan var det bara jag som kunde testa mig ändå pga glömda legg och andra skäl. Jag lovar, ligga i det rummet med allt blod omkring sig fick mig att tänka på dränerade kroppar och vampyrer!

Sköterskan som tog blodprovet frågade om jag verkligen insett vad jag gett mig in på - jo sa jag med lite lätt panik.

Nu undrar jag om det är någon blodgivare som läser detta? Kan man ignorera kallelsen? Bara utifall att jag skulle ångra mig..

Annars så har det varit en bra dag! Filippa som är världsbäst på att dra ihop människor ordnade en filmkväll hos mig! Haha! Jag såg ett sms imorse om att då kommer vi då och ser på film hos dig senare. Shit sa jag och flög upp ur sängen för att städa innan skolan.
Filmkvällen blev riktigt mysig:) Blev jag; Frida, Elina och Filippa som såg på the notebook. Inte ett öga var torrt förutom mitt. Jag brast i tårar (orsakade av skratt) när jag såg Filippas ansikte i fullt ljus, helt svullen och rödgråten. Jag vet, jag är en hemsk människa;)


Kommentarer
Postat av: kakan

i know :) it's awesome!

2009-09-22 @ 23:53:47
URL: http://karinsklokaord.bloggsida.se
Postat av: elajna

haha, ja det var ju helt sjukt vad det snyftades mellan dig och mig där :P

nej, dags att plugga vidare på duggan!! ...suck...

2009-09-24 @ 12:40:31
URL: http://jabadabado.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0