13 04 10

Nu börjar det bli molnigt igen men det gör inget! Jag är glad ändå för Sis är i stan:) Ska kanske se henne i action på norra skogsägarnas öppna årsmöte!

På tal om personer från värmland, pratade med en ny klasskompis idag som har gått på krettsloppshuset på södra viken! Det var riktigt kul att prata om sunne med en som varit där:)

Sprang även 6 km med Birk igår, Birk släpade mig första halvan, andra halvan släpade jag honom. Jag ska vara med i ett lag som ska springa "blodomloppet" den 20:e maj, en mil!! Vojne...

Det var dagens rapport.

Kommentarer
Postat av: Marie

Och jag var också glad för att jag fick komma till Umeå, även om vi typ bara hann säga hej :-) Får komma upp ngn annan gång och stanna lite längre!



Puss

2010-04-17 @ 21:06:31
URL: http://mariewickberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0