Nada, no, njet energy

Jag orkar inte träna ikväll, jag är så jäkla trött! Får inte träna volleyboll nu för mina benhinnor men jag borde ju gå och simma, styrketräna - göra något istället för att sitta hemma. Men jag har absolut ingen energi. Det värsta är att jag vet att jag får mer energi om jag faktiskt går och tränar... Men hur får jag energin att gå dit!? Gha! Dagens I landsproblem.

Men nu har jag iaf fått tummen ur och köpt nya skor! Det blev dom här:


Så 1000 kr fattigare hoppas jag att mina benhinnor snart mår bättre =)

Kommentarer
Postat av: Linnea

Vad heter skorna? Jag måste också köpa ett par nya volleybollskor. :)

2010-03-04 @ 01:07:17
Postat av: Hanna

Dom heter Asics gel blade 2, är riktigt nöjd med dom:)

2010-03-04 @ 21:59:20
URL: http://hannawickberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0