Vinst mot serieledarna Skellefteå med 3-0!

Jag är så himla glad nu att jag knappt vet vart jag ska ta vägen, vi vann mot serieledarna med 3-0 i set! Tjejerna spelade grymt bra och en speciell eloge till Ellen och Julia som lyfte hela laget =)

Egentligen skulle jag inte spela överhuvudtaget men jag gjorde ett inhopp och spelade hela sista setet. När vi ledde med 24-23 så skulle jag serva och jag var så nervös att jag körde på underarm... Rakt i nät! Grattis Hanna! Men vi lyckades vända till vinst ändå.

Och en annan bra sak är att jag knappt har ont i benhinnorna längre, me <3 mina nya skor



Det kanske är äckligt att pussa svettiga skor men så mycket tycker jag om dom!

Kommentarer
Postat av: Louise

Kommer sakna er i IKSU, Lycka till!

2010-02-24 @ 19:48:45
URL: http://louuui.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0