Loppisfynd!

Jag är ju verkligen inte en loppismänniska, eller jag har börjat långsamt att gå över till den andra sidan men idag blev jag lite frälst, spenderade 86 kr och fick en spegel (som jag ska måla om), en ugnsform, ett skärp, en tröja, kylskåpspoesi och ett par solglasögon (som kostade 1 kr:p). Helt fantastiskt med helt fantastiska Maja och Sandra!
cooool ;)
Igår var det även utgång med världens underbaraste människor:) Det var längesen jag hade en så lyckad utgång och det är alltid lika trevligt att träffa nya människor. Min drinkkåsa gjorde succé som vanligt och allas humör var på topp! ;) jag är jättelycklig och glad just nu och det är så jäkla härligt!
Nu ska bara mitt knä bli bra så jag kan börja spela volleyboll igen så är livet på topp!

Kommentarer
Postat av: elina

KUL med loppis! :) Sjukt snyggt bälte du hittade! :)

2010-11-21 @ 22:09:35
URL: http://jabadabado.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0