Home

Fixar och donar med musik inför resan ner till värmland, tråkiga papper och ska snart börja packa för snart drar jag till värmland för att ta det lugnt i 10 DAGAR!!! =D
Jag behöver verkligen det, hela kroppen har lagt av lite nu, det har helt enkelt vart lite för mycket. Jag tror jag är en sån som behöver komma hem från jobbet kl fem, äta mat och bara ta det lugnt och stänga av allt. Kunna gå ut med hunden, ta en ridtur i skogen eller bara sitta i solväggen med en kopp kaffe. Jag är en lantistjej helt enkelt, men förhopningsvis ser mitt liv ut så igen om några år.
Men jag ska inte sticka under stol med att jag också är en partybrutta som älskar att kunna gå ut på helgerna och bara släppa loss! Och när jag sitter där i solväggen om 10 år så kommer jag nog ändå vara tacksam för allt jag gjorde när jag var ung.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0