Slapp/svullhelg

Den här helgen har jag fyllt på fettdepåerna, måste ju vara på den säkra sidan innan jag åker hem ;)

Pizzan inköpt på maxi ligger i ugnen med extra mozarella på toppen... Mmm... Lindchokladen ligger brevid adventsljusen... Mmm.... Och julmusten är på kylning... Behöver jag skriva Mmm igen??

Julbordet på fredag var trevligt, Buster och Mikaela är som vanligt supervärdar och alla fick den obligatoriska paltkoman.
Mellan middagen och efterrätten spelade vi ett julklappsspel. Alla skulle ha köpt en julklapp för 50 kr som vi sen skulle spela om.
Jag vet inte hur ni läsare tänker innan ni ska införskaffa en sådan julkapp men i mitt huvud vill jag köpa något kul och onödigt.
Detta resulterade i en ren som bajsade ut godisar om man tryckte på honom. Oerhört kul tyckte jag och packade in den i ett rött papper med vita prickar.
När alla hade öppnat sina klappar bestod dom av choklad, muggar, böcker osv... Tyckte nästan synd om tjejen som fick sin bajsande ren.




Nu är kaloribomben klar!

Kommentarer
Postat av: Moa

Den bajsande renen var den bästa klappen!

2011-12-18 @ 22:28:21
URL: http://Moaullen.blogspot.com
Postat av: Hanna

Tack Moa;-)

2011-12-20 @ 08:00:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0