Skiftesnatta

Igår jobbade jag på min första sittning, skiftesnatta då det blir ett skifte i alla poster i kårstyrelsen. Det var riktigt trevligt och det är sällan det är så kul att arbeta som då jag känner många av gästerna och alla är glada.
Men det var ett otroligt slit! Vi började kl 16:00 på eftermiddagen med att göra iordning allt och sen var det fullt ös med servering, disk, insläpp, spytorkning m.m. Strax efter kl 4 inatt kom jag hem och vaknade kl 11 imorse, därför är jag lite trött just nu.
Här är några bilder som jag tagit av Maja från facebook!
Här är föresten den berömda wombaten! Han som är värd 50 000 kr och blev snodd av ekonomerna. Men nu är han tillbaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0