Just nu....

Sitter jag och lyssnar på your song, förstår inte varför jag inte kan bädda in you tube klipp på bloggen... Ngn som vet vad som kan vara fel?
Well well
Letar också recept för jag ska bjuda på middag på onsdag vilket kräver att jag faktiskt har annat än fil i min kyl ;) Lutar åt kyckliggryta och födelsedagstårta måste jag också fixa... Jag är inte van det här att bjuda på middag, själv har jag ju inte allt för höga krav på vad jag stoppar i mig, bara det går att fixa på max 5 min! Det är väldigt sällan jag ens äter hårdkokta ägg, det tar ju så lång tid.
Men utöver att jag är lite ovan situationen ska det bli kul!
För övrigt har helgen har varit bra, förutom en gaaaaanska jobbig lördag, jag säger då det, jag ska aldrig mer hålla samma takt som mina partybrudar. Det slutar helt enkelt inte bra!
Lördagen blev lugn, lite sanering av lägenheten sen godis och tv på datorn. Det kliade i fingrarna när alla andra var ute men jag höll mig ändå hemma vilket jag var tacksam för imorse ;)
Idag blev det söndagsfika med filippa och linda på skogis, myigt värre! Det var längesen jag skrattade så mycket! Underbart galna tjejer det där!
Och imorgon

Då ska jag till stallet med Sandra, yr.no lovar sol!!! Härligt! Sen blir det matshopping och hemuppgift i ekonomin som jag ska bli klar med imorgon om jag så måste sitta till midnatt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0