Laddar för fisketävling

Imorgon smäller det, årets händelse. Fisketävlingen vid Gråsjön! Den här gången ska jag bannemej få fisk! Jag ska leta upp riktigt små maskar, ta den minsta kroken och använa pennflöte. Jag har fått tips av fiskeexperten kalle -lillbrorsan som är uppe i Kiruna och åker helikopter (inte alls avundsjuk) i fem veckor.
Det är förmodligen den enda fisketävlingen i Sverige som har en damklass så även om jag är usel på att få fisk har jag vunnit följande under åren - en termos, smörgåsgrill, hårtork, keps, klotgrill, väggklocka och två t-shirtar (har förmodligen blivit mer som jag inte kommer ihåg).
Wish me luck!




Bilder från mitt deltagande 2008 (tror jag det var)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0