Fungus

Steg upp tidigt en lördagsmorgon, andledningen är svamp. Svamp i alla dess former! Sitter och skriver en sammanfattning på allt jag fått höra om dessa organismer och nu när jag snart är klar är det insekternas tur.
På måndag är det praktisk tenta, vi ska kunna arbetstämma ett antal svampar och ett antal insekter. På tisdag är det praktisk tenta, jag känner mig inte förbered för fem öre :/
Äcklig svamp som min föreläsare sa = rotticka som ger röta.
Igår var det en lugn kväll, spelade beach, bastade och solade solarium och vet ni! Jag kände hur det brände på mina skinkor, imorse när jag kollade in dom på badrummer var dom alldeles röda:/ Ajaj, dom fick sig nog en uv chock, hur ofta ser skinkorna solets strålar egentligen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0