Tjipp!

Tjipp och välkomna till Hannas krypin! Här händer inte så mycket. Jag gjorde tenta igår och två duggor i måndags som jag spikade - jag är tydligen grym på att känna igen insekter och deras gnagspår! Tentan får vi se hur det gick med.
I helgen shoppade jag (det var rea så inga stora synder begicks!), fann riktiga fynd och såg även Sandra utklädd till pingvin på strömpilen.
Appropå Sandra så var vi till myrorna, plantagen och Willys idag för storshopping. Så nu har jag planterat frön, satt mina pelargonier i nya krukor som jag fann på myrorna, köpt världens finaste kruka med tillhörande påsklilja, storhandlat, lagat mat, städat lite och bakat bröd. Jag tror jag hade feber imorse (helt ärligt) så det kanske är därför jag fick ett huslighetsryck.
Fick även besök av Maja imorse som ville informera om att det var frukost hos Pierre. Jag kände dock att jag alldeles nyvaken i min alldeles underbart knallrosa morgonrock inte skulle vara bra frukost-sällskap ;)
I Umeå har vi ingen vår än men man gör så gott man kan för att få en bra vårfealing


Underbara Sandra som pingvin!


Så här ser det ut om hästmyran varit framme!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0