Träningsöverdos deluxe

Idag masade jag mig iväg till IKSU för första gången på en månad, hade sett att det gick ett bodypump pass klockan 17:15. Grejt!
Gick dit, skulle checka in och så står det bodypump + spinning 90 min... Jaja tänker jag, bättre att kickstarta ordentligt efter min förkylning! Efter ett bodypump pass och halvägs in i spinningen höll jag nästan på att kräkas och började se mig om efter flyktvägar! Nä men tror ni inte jag hade placerat mig mitt i smeten och finns det ngt mer förnedrande än att lämna ett pass inför 40 åskådare + en instruktör som inte var rädd för att ryta till.
Jag kom, jag kämpade och jag staplade ut som quasimodo/bambi på hal is...
När jag äntligen hade uthärdat dom 500 metrarna hem så får jag ett medelande om att det var beach på planen utanför skogis om en halvtimme och det går ju bara inte att säga nej när jag redan sitter i träningskläder.
En och en halv timma senare känner jag knappt en enda lem i min långa kropp.
Nu ska jag sova och be till högre makter att jag tar mig upp imorgon för då blir det beach igen.
Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0