tentaplugg

Nu var det dags igen! Tenta på g och jag måste säga att jag aldrig känt mig så osäker inför en tenta. Jag har ingen aning om vad dom vill att vi ska kunna, tror inte dom själva vet det! Som en extra kul grej ska vi även skriva en reflektionsuppgift om hur vi tycker att grupparbetet gått på kursen... Funderar på att ta ett glas vin för att frigöra lite inspiration och hitta på en konflikt i min grupp som annars fungerat bra! För det är det dom verkar vilja få ut av det hela... Det värsta av allt är att den här uppgiften är värd lika mycket poäng som tentan. Som grädde på moset är tentan på måndag vilket betyder att hela helgen blir plugg om ett ämne som suger.
Tea verkar iaf ta det hela med ro.... Hon blir stor!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0