Höspromenad

Maja kom förbi förut med Ingo, hennes killes jämthund för att ta en liten promenad:) Tea blev så till sig att hon kissade på sig och var helt i extas hela promenaden, det var evigheter sen hon fick hälsa på en vuxen hund så det var på tiden! Nu ligger hon utslagen och jag tänkte ta tag i det här med plugget en gång till för dagen. På söndag är det sista momentet på valpkursen, på schemat står det "det stora valp provet", vi får se om fröken skön klarar det;) Hon har växt mycket på senaste tiden, både till storleken och mentalt. Det märks verkligen att hon verkligen vill göra rätt och följa mig. Sen att hon hittar på en massa som jag inte uppskattar ska jag försöka bortse från;) Hittade några fina bilder som min bror tagit i somras när vi hade tre terrier på gården, det var minst sagt livat!
Då och nu...
Smidigaste sättet att frakta en jack russel till cykel!

Kommentarer
Postat av: Margaretha Runvik Wickberg

Ett sån´t energiknippe!
Hon är så söt. Krama henne från mig!
(Till Tea: Puss matte från mig, också!)
Margaretha

2012-10-11 @ 15:48:32
URL: http://pictureitnice.blogspot.com
Postat av: Hanna

Ja hon är ett riktigt energiknippe:) Men som tur är kan hon kommandot "nu räcker det" och "gå och lägg dig"! Och när vi är hemma och inga andra hundar är med brukar det vara lugna puckar :)

2012-10-12 @ 16:12:50
URL: http://hannawickberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0