Det är inte lätt

Idag började föreläsningarna och jag måste säga att jag känner mig riktigt pepp inför marknadsföringen! Det är tre workshops plus ett pm och tenta som ska göras men kursen känns verkligen genomtänkt så jag tror det blir riktigt bra!:) Däremot har jag låtit som en pipande målbrottskille idag! Vaknade utan röst, har faktiskt aldrig varit med om det och hur kul är det att vara tyst första dagen efter sommarlovet. Gick hem efter en timme eftersom tea var ensam och gick en långpromenad med henne, städade lägenheten och tog sen ut tea för att köra lite klicker träning. Vi var bakom huset och helt plötsligt skriker hon i panik och jag ser en geting på hennes ena lår. Springer fram och jagar bort den och fick samtidigt ett stick i örat... Tea springer fortfarande i vild panik, jag springer efter, ropar på henne (snarare väser och piper) men fick tillslut tag på henne i farten. Nu har båda tjejerna svullnade öron och tea tycker att livet är allmänt olyckligt. Nu ligger vi och kurerar oss, min hals börjar även göra ont. Vill verkligen inte bli sjuk igen!
Oerhört deprimerad terrier..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0