lyx på stan

Jag lyxade till tillvaron lite idag med att ta en sen lunch idag på stan med några vänner:) Det var riktigt mysigt och händer inte var dag i en students budget! Köpte även en ny tröja, hade sett en tjej som hade en likadan i skolan och tack vare carolines kunskaper fick jag reda på att den kom från lindex. Så det var bara att köpa! Tog mig även tid att lämna in ett par stövlar på lagning, köpa en matta och lite bra och ha saker på claes ohlsson! Just det ja! Köpte även garn, nu jäklar ska jag börja sticka igen:) och nu kom jag har köpt för mycket ångesten.... Ibland hatar jag att vara student. Ikväll blir det lugna puckar, har ont i huvudet och är snorig, det är ett riktigt segt virus jag fått och alla andra verkar också bli sjuka. Men jag ska ta ut tea till skogen och släppa henne en sväng för att träna inkallning och städa lite innan jag kan slappa:) Lägger upp en bild på den nya tröjan och nya mattan så får ni väll säga hiss eller diss;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0